To the beautiful you

Annyeong ^ w ^
Är tillbaka nu, fast på en ny blogg. Blogg.se har ändrats så mycket... Känner mig lite vilse men det kommer nog fixa sig snart när jag fått tagt på allt!
 
För er som inte läst/fått reda på de än så kommer EXO (plus en andra trainee's från SM Academy) vara med i koreanska versionen av Hana Kimi, som då heter "To the beautiful you". Jag är jätte excited~ Jag älskar EXO och Hana Kimi är en av mina favorit dramor. Och Sulli ska spela huvudkaraktären, Sulli är bra på skådespeleri så detta kommer hon klara suveränt! Fast jag hade helst önskat att dem skulle tagit Amber som huvudkaraktären som spelar pojke/kille. Med hennes tomboy style och tillsammans med hennes feminina sida så skulle det blivit värsta fantastic baby resultatet, och kanske också för att Amber är min bias...
 
Men Sulli kommer klara de och hon är ju förbaskat söt. Och jag tror de är Minho som ska också spela en av huvudkaraktärerna, vid namn Sano. Vet inte riktigt om de är konfirmerat för SM ändrar sig alltid hela tiden men, jag tror de kommer bli Minho. EXO plus dem andra SM Academy trainee's:arna kommer spela elever, kommer få se min little prince Lu Han ^^ Jag tror To the beautiful you kommer bli jättebra. Den kommer sändas på SBS den 8:de augusti. Och i Hana Kimi, japanska versionen så är en av eleverna (eller ska man säga studenterna? Vilket låter bäst? Aja!) kär i sin "senpai". Hoppas dem inte bara ignorerar den "faktan" och tar med den karaktären :3
Anyways, I can't wait 8D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zuramyun.blogg.se

As long as you and I continue walking together, Heaven is anytime and anywhere.

RSS 2.0