Merlin

Ayo, waddup kreeeaas?
Sitter och nördar framför datorn, kollar på Merlin/Arthur fan-videos på Youtube. Gråter varje gång. UGLY tEARS. Och ja, om ni inte visste så är jag en Merlin nörd och MerThur är min vackra otp.
 Snart kommer säsong 5 ut, vissa säger att det kommer vara slutet. Fuck no. Det får de inte vara. Vad ska jag göra av mitt liv då? Vad är meningen med livet då? Jk, men seriously, de får inte ta slut.
 
WHAT DO I DO I DON'T WANT IT TO END
 
 
Seriously, så fina merlin/arthur stunder i alla säsonger, de får inte bara ta slut nu. T.ex när Merlin är borta och Arthur ger inte upp och gör allt för att hita Merlin, alla gånger Merlin räddar Arthurs liv och den gången då Merlin håller på att dö och stönar Arthurs namn i sömnen/drömmen. Seriöst de stog till och med "Arthur, åhh" i svenska översättningen och "Arthur, faster, go faster!"  och när Arthur mumlar Merlins namn i hans sömn också och så alla eyesex dem har. Like just make out already, guys.
Har tänkt på att köpa alla säsonger av Merlin, men har inga pengar just nu och vill inte be pappa om pengar bara för att jag vill köpa Merlin säsongerna, men har suttit barnvakt flera gånger och ska få betalt snart så då hoppas jag att jag kan gå och köpa min Merlin!
Men hoppas ändå inte att Merlin säsong 5 är slutet... IM GONNA KRAAAY LIKE A LITLE BITCH
 
 
OM DE FINNS SVENSKA MERLIN FANS DÄRUTE SOM NU LÄSER DETTA, SKRIV TILL MIG. LET'S BE FRIENDS OKAY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

zuramyun.blogg.se

As long as you and I continue walking together, Heaven is anytime and anywhere.

RSS 2.0